yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Måndag 28 April Början På Veckan

Kategori: Allmänt

som kommer bli konstig med helg mitt i vecken, vilket påfund, ska det vara ndvändigt??? Och barnen är extra lediga från skolan och kan hitta på jäkelskap...hm..Känns ibland som man vill betala för att skicka de på internat så någon annan får ta de här hundåren...

Ska iväg och träna när jag lyssnatt/tittat klart på Vakna Med The Voice, slutar kl 9...sen är det Albin kl 13...

C yaa..


12.15

Så har jag tränat, fikat och ätit en ostfralla med salami/ost, tomat och sallad...gud så gott det smakde efter träningen. Svärisarna kom förbi på en fika när de gjort sin rituella Willys handling...Nu är det Albin mellan 13 och 15.45.

C yaa...



19.00


Så har jag varit på Albin, idag fick vi schema, det är bra, gillar när det är strukturerat o uppspaltat..lite studiebesök och föreläsningar..interssanta saker..
Slutade 15.45 och då knallade jag till LRF o faxade iväg ännu en Telenor faktura, nu i veckan om vi inte hör nåt så måste jag ringa till Jocke i Örebro o ta honom hårt i örat..hela den här historian har gått alldeles för långt nu..började i november 07...snart ett halvår juh.

Åkte till Coop en gång till idag, och nu fanns det kaffe, köpte 10 paket, ska skriva upp det i kalendern och se hur länge det räcker..I morgon ska vi till Norrköping o CityGross o handla..tror jag..får se hur kroppen reagerar först, hoppas det funkar med träning samma dag som Albin, annars blir det ju nånting varje dag och så planerat vill jag inte ha det..orkar inte heller för den delen. Måste plocka ur byrån idag lr i morgon för den är såld...på nära håll..Författaren köpte den..och jag antar att hon inte vill ha ungarnas gamla skolarbeten och hårsnoddar med på köpet??

Har ätit mat idag oxå, kassler kokt potatis och sås, sallad o majs..sen ett kanongott knäckebröd, Linfrö..ananas oxå..rena rama 70 tals maten..

Men jag köpte inget godis när vi var och handlade, inga cheezballs heller...men gud så gott det skulle vara att få sätta på sig myskläderna o krypa ner i sängen o kolla på bra program hela kvällen och äta cheezballs lr smågodis...men jag vet hur det blir..i morgon på CityGross har de så himla mycket gott smågodis så då kan jag inte stå emot längre...

C yaaa..
Kommentera inlägget här: