yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

En sista

Kategori: Allmänt



rapportering..jag HAR packat..om än inte allt så nästan, bara det jag ska använda i morognbitti kvar, och det är ingen panik för planet lyfter kl 16..skönt..ett par resor har vi haft tidiga avgångar..så jobbigt att sova nån timma o gå upp kl 02 tex..dessvärre flyger vi hem kl 08 lokal tid..så den morgonen blir lite tidigt..men inte så hiskeligt ändå..fördelen är ju då att vi är hemma kl 15...för det är vändande plan liksom..


Idag har jag stuckit mig med en kniv i tumvecket, skurit mig i lillfingret o nyss skållade jag långfingret när jag hällde upp thévatten...så 10 minuter hade jag handen under vattenkran...precis ovanför nagelbandet o upptill första leden likosm...kommer nog inte kännas alls när jag badar i saltvatten o solar eller? Nä så farligt är det inte..men när man vet att man ska bort blir man ju lite försiktig o då brukar det klanta till sig istället...heter ju Brandt så..


Värdet är ju värsta perfekta åkabortvädret..fast det tycker inte min flygrädda make, han tror att det blir strul med snö o blåst..men upp kommer vi nog..o ner ska det inte vara problem med snön iaf..


Nu ska jag bara måla naglarna lite..var ut till jobbet o solade, skjutsade ut Anton till Arnö så när jag ändå var i krokarna o hade en polett i fickan så...och av en händelse hade jag passerkortet oxå i fickan, brukar man väl ha när mna varit sjukskriven i snart 3 år? Bäddat rent i sängarna har vi gjort, växlat lite pengar..ska växla resten i morgon, brukar ju göra uttag på plats o bara ha startpengar med oss..MEN nu skimmas det för fulla muggar i Puerto Rico sa killen på Forex ute på Skavsta, visserligen brukar de säga att man ska vara försiktig med att använda kortet men den här gången varnade han specifikt för Puerto Rico så då är det nog bäst att lyssna för annars står VI nog där utan pengar..så då kan vi lika gärna ha kontanter o ha de inlåsta i safteyboxen. Cash is King..


Ja vad mer kan jag förtälja er så här kvällen innan..jo förmodligen kommer jag vara inloggad i morogn bitti för jag kommer säkert vakna idiottidigt..men förhoppningsvis slipper ni mig en HEL vecka...tänk en hel vecka utan mitt svammel...måste vara skönt, kan bli bra trött på mig själv så jag förstår..men jag kommer ha Er i tankarna, vissa av Er mer av olika orsaker som bara Ni själva vet...men jag tar med mig mina vänner i hjärtat fast jag inte fysiskt är här..


En klunka Kan Jang o sen nagellack..             

Kommentera inlägget här: