yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Söndag 20 Juli Blommor....och Blader...

Kategori: Naturbilder


Det var inte den här smörgåstårtan vi åt utan en köpt....men för att symbolisera dagen då vi var i stugan och firande svärfar som fyllde 73 år så fick den smörgåstårtan duga....
Visst är blommorna fina...svärmor vattnar med en blandning av hönsskit o vatten...

C yaaa..


Så har snart även denna söndag tagit slut..gillar inte söndagar..vet inte varför, gör det bara inte..måndag således i morgon, gillar inte måndagar heller...är väl för att det är dan efter söndag..

Veckans planer:

Måndag: Vet ej
Tisdag: Västerås...jippi..
Onsdag: Ev Ullared
Torsdag: EV Ullared om de inte blev av på onsdagen..
Fredag: Ev Ullared om de inte blivit av ons lr torsdag..
Lördag: Kari o Anton Mantorp
Söndag: Vet ej
 
Farsan var här en sväng och fikade och pratade bort en stund, han fick pennan jag köpte häromdan, en lila som det stod morfar på..blev han lite glad för..försöker få tag på dottern på hennes mobil o på Emmas mobil..men inget svar..hatar när jag inte får svar..kräver inte omedelbart svar..men inom några minuter iaf..

Ska börja förbereda Cypern packningen, började lite ikväll med att kolla i boken som jag hade skrivit upp våra andra packningslistor i, ganska bra att spara, vartefter man åker och packar märker man vad som behövs och vad man packar ner som aldrig används...så listan blir lite kortare efter varje resa. Måste köpa Resorb o Menstabletter...Resorben tog ju slut i Finland då jag agerade medicinkvinna..menstabletter är till Ida, antagligen får hon mens precis till resan...tur att tabletterna finns och att hon använt de tidigare så vi vet att det fungerar.

Nä ett försök till att få tag på dotter tror jag...tröttsamt..skulle vilja ha tag på henne och höra om jag ska hämta henne, vill gå och lägga mig snart med, för om jag gör mig klar för sängen o kryper ner...DÅ..kommer det ett sms..kan du hämta mig..

C yaaa...


KOMMENTARER:

  • mingla säger:
    2008-07-20 | 13:21:12
    Bloggadress: http://heymingla.blogg.se/

    Får jag fråga dig en sak angående bloggen?

  • mingla säger:
    2008-07-20 | 14:02:34
    Bloggadress: http://heymingla.blogg.se/

    har du tagit dom korten själv?

  • Nancy66 säger:
    2008-07-20 | 20:44:38
    Bloggadress: http://nancy1966.blogg.se/

    Ohh, vilka underbara foton, älskar ju naturen och särskilt alla blommor, man blir så glad av dem.

    Ja, hönsskit ska ju vara det bästa för hela trädgården, men luktar också värst, tvi vale....hihi

    Men vad gör man inte för lite grannhet....

  • Kajsalisa säger:
    2008-07-21 | 10:19:48
    Bloggadress: http://kajsalisa.blogg.se/

    Vajert...i morgon ska jag berätta vad vi gödslar våra med :P

Kommentera inlägget här: