yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Fredag 30 Maj Är Det Någon Som Saknat

Kategori: Allmänt

mig här några dagar? Skulle inte tro det. Jag tror jag skriver bloggen för min skull...dagen idag...jag kan/orkar inte göra en sammanfattning sen tisdagen...det har rullat på rejält bara kan man säga..positivt dock...
Gick upp som vanligt...och här blev det ironi..jag följde en blogg förut enbart för att nån gång få läsa att denna kvinna iallafall gjorde nåt som lät roligt..men icke...samma sak vareviga dag...rutiner är inte fel..men det spelade liksom ingen roll om man läste en blogg från mars 08 eller februari 06 det ser likadant ut...till slut blev jag frustrerad av att läsa så jag tog bort den från mina favoriter...man väljer ju själv som tur är vilka bloggar man läser..ingen tvingar en.

Men till mig då..gick upp i morse, gjorde mig iordning lite bara, skjutsade Ida till skolan, åkte och tränade..skönt.blev 3 gånger den här veckan..måste bli av med lullet på magen...jag ser ju att musklerna finns där men det är lite för mycket löst ovanpå...nåt träningsfreak sa att alla har 6-pack nånstnas där under...

Sen hem och klädde på mig "gåpåstan" kläder...ville inte komma ner på stan i urtvättade blåa joggingbrallor med taskig passform o oranga Foppatofflor....men till FriskKällan går det bra..hm..

Hade ju tid för klippning kl 10.45..jag hade tänkt mig en typ Marie Fredriksson klippning, börjar tröttna på mitt "långa" hår...men Lotta övertalade mig..så vi gjorde en kompromiss...längden kvar på sidorna bak o lite kortare i nackken precis..och så klippte hon runt örenen.och kort på huvudet...när Anton kom hem ikväll sa han..ah schysst har du skaffat hockefrilla..vet inte om han menade att det var schysst så som att det var bra lr om det var lite ironiskt..
Ska nog köpa slingmedel i helgen o dra i lite..

Träffade Ida lite snabbt på stan o gav henne sista kaffeslatten och pengar..sen sms:ade jag vännen Sara, hade lite abstinens av henne, så det passade så bra att jag följde henne och köpte hennes lunch...blev lite full i skratt för jag var på frissan precis mittemot hennes jobb, sen gick jag ner mot Storgatan o tog ut pengar, in på Mc o köpte kaffe o bulle för endast 18 kronor och satte mig på en bänk på stan o fikade...va fan en kaffe kostar ju nästan 20 spänn på ett fik ju...sen träffade jag Ida på Torget o sen gick jag tillbaka till Storgatan o träffade Sara sen gick vi gatan ned o sen gatan upp o till slut var jag tillbaka på samma ställe som jag kom ut på från början vid frissan..snurrigt..

La mig på soffan en sväng o somnade så skönt..vaknade kl 17 när farsan ringde..var nog bra att ha ringde...vete sjutton när vi hade fått mat annars ikväll..

Nu ska jag kolla runt lite i bloggar o tidningar...

C yaa..

KOMMENTARER:

  • Nancy säger:
    2008-05-30 | 21:34:58
    Bloggadress: http://nancy1966.blogg.se/

    Ja du, ang. din bloggkommentar, det soliga vädret gör verkligen att det blir på kvällstid man skriver och läser bloggar. Du ska veta att du blir inte av med mig så lätt...haha

    Ja, ang. din blogg nu då! Ja, jag förstår dig och skulle göra detsamma, plocka bort enformiga bloggar, det ger en inget verkligen att läsa. L



    Hmm, skulle också vilja ha fram det där 6-packet, bara på ett år har det blivit mer osynligt, kanske för att man gått över 40-strecket men nog fasen tar det så mycket längre tid nu att få bort saker och ting. Men jag är friskt och mår bra och det är ju huvudsaken tycker jag!



    Ohh, måntro man kan få se frissan? L



    Ha en fin kväll,,,,kramis!

  • Morsaneokay säger:
    2008-05-31 | 20:38:20

    Jag saknar din blogg de dagar du ej skriver..

    Kram

    morsan

Kommentera inlägget här: