yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Tisdag 27 Maj Joråsåattevahettere

Kategori: Allmänt

nog är det så alltid...svärmor fyller 69 år idag, Hipp hipp hurra...var ut en sväng till stugan och gratulerade henne. Annars har det inte hänt så mycket idag, mest en massa små saker...städade badrummet ordentligt i morse...behöver inte gå in på detaljer men om man säger som så att när jag städat klart behövde jag bara ställa mig i duschen...ibland kan man känna sig som ett barn när man får spola o duscha vatten överallt...

Har tagit ledigt från Albin i morgon, ska på Information om försäkringar från facket, en hel dag på en kursgård strax utanför Nyköping. Är för långtidssjukskrivna och föräldralediga. Det sak bli intressant.

Nä nu ska jag göra mig iordning för kvällen, attans också..hade tänkt byta sängkläder idag...nåja en natt mer gör ingen skillnad, men det är så himla skönt att lägga sig första kvällen med rena sängkläder..ja inte för att de hinner bli smutsiga men just känslan...skulle vilja bo så man har balkong lr altan med utgång från sovrummet så man kan hänga ut täcken en stund på morgonen..kan bli så nångång i framtiden..

Blev en kortfattad blogg idag...den som

KOMMENTARER:

  • Nancy säger:
    2008-05-27 | 23:04:45

    Grattis till svärmor....:-)

    Ja, måste hålla med dig, finns det något godare än att lägga sig nyduschad i rena sängkläder.....NOPP! DÅ somnar jag direkt! :-) Kramis och sov gott!

Kommentera inlägget här: