yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Fredagen

Kategori: Allmänt

har startat..skulle betala alla jävla räkningar...den här månaden är det bilförsäkringen, elen, telefon o en massa annat...fast å andra sidan förra månaden trodde jag att jag glömt hälften...men så kan det vara...tur man är lite med o vet så det finns pengar, för på våra vanliga månadsinkomster hade det inte räckt till..men så kom jag inte in på Swedbanks sida...kunde logga in men sen inget mer...

Får väl ta det efter jag har kommit hem från "jobbet"..ska hoppa in i duschen snart och sen iväg..

C yaaa...


18.10

Home again...på 2 dagar nu har jag inte varit mycket i lägenheten inte..."jobbade" som vanligt..ganksa mycket folk idag...kul..har haft en molande huvudvärk hela dagen. Så när jag slutade tog jag en promenad hem, planen var från början att jag skulle bli hämtad o vi skulle ha åkt direkt till Norrköping. Men nu blev det inte så, jag gick hem och hade beställt kaffe tills jag kom hem..drack en kopp kaffe och vatten sen åkte vi.

Åkte in till City, SkoPunkten var första anhalt...som slutade med 3 par skor/stövlar för 520 kronor....Ida köpte ett par högre moccastövlar o ett par grå låga stövlar..jag fick då på köpet ett par typ ballerinaskor...tänkte piffa till mig lite o ha leggings lr tights på jobbet...men då blir ju problemet har ju inga skor till det..inte så snyggt med de typ Birkenstock tofflor jag har nu...sen var vi på New Yorker...Kari köpte 2 t-shirtar för 249 kronor...dyrt...för Ida och jag köpteja jag vet inte hur många tröjor för knappa 600 kronor...sen köpte jag en trikåkjol på Indiska...för jag kan defenitivt inte bara ha tröja o leggings...känner mig som jag skulle gå i strumpbyxor o tröja..alldeles för naket o bart för att passa mig..men en kjol som döljer baken, fast tröjan skulle gå ner så känns det inte bra...

Blev pizza till kvällsmat idag..tiden blev för knapp och jag hade inte tagit fram nån mat ur frysen så..vilken otur...Nej nu ska jag dricka kaffe och försöka kurera skallebanken...

C yaaa....


21.20

Det hjälper inte med kaffe o att ta det lugnt...så jag gör sorti o går o lägger mig nu...

Gonatt o sov så gott..

C yaaa....

KOMMENTARER:

  • Nancy66 säger:
    2008-11-28 | 18:49:38
    Bloggadress: http://nancy66.zoomin.se

    Ja här såg vi då inte fram emot december månads alla räkningar, men med glädje så damp det in lite exta till kassan, skönt.

    Jobbigt med huvudvärk.

    Kul med shopping,,,,jag tänkte åka in i nästa vecka och fixa lite nytt i klädväg till mig själv och Fredde. Sen givet så ska julklapparna inhandlas. Men vi gör nog detta när killarna är på dagis, så mycket skönare att gå och strosa själva ibland. Idag var Robin så otroligt trist när vi var och handlade, hua...Ha en fin kväll och hoppas din huvudvärk släpper,,,kramen

Kommentera inlägget här: