yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Hektisk/intensiv onsdag

Kategori: Allmänt

blev det idag...startade som vanligt i morse med kaffe och tidning och diverse väckningar..
Sen frångick jag mina vanor, hade en tidigt fika inplanerad idag..så jag skjutsade Ida till skolansen så åkte jag till Anne-Louise (som bor i krokarna av Tessin)  och fikade och pratade bort halva morgonen..alltid lika trevligt..
Ibland är det svårt att få till tiden och träffas utan barn....men eftersom jag inte börjar förräns 11 så hinner man ju faktiskt en del om man bara blir klar snabbt på morgonen och inte sitter och glor på vakna tills kl är nio.....
Åkte hem och lämnade bilen och sminkade mig och gick sen till jobbet.

Blev en annorlunda jobbdag också...började kl 11 jobbade ca en timma sen gick Mia, Sara och jag iväg på lunchmöte för att göra våran praktikants utvärdering. Sen efter det var det vanligt jobb...Miicke är där ibland också (Mias man) så då är vi rätt många i butiken...Var kvar till halv fyra för Sara var in på Glitter på anställningsintervju, fast egentligen var de bara en formalitet för hon har redan fått schema...hon har inte så många timmar på Mique så hon stämplar upp och nu börjar dagarna tryta och det är ju nya regler där med angående hur man får stämpla och får nya dagar..

När jag kom hem möttes jag av ett diskat kök och vikt och undanplockad tvätt.....gud så härligt...kaffe fanns det färdigt också...handlat var det gjort med, bruna bönor och stekt fläsk blev det till mat idag..så gott så...
När vi hade ätit så var vi tvungna att åka och försöka hitta en kalender till Ida, inte så lätt i maj....får kolla på stan i morgon..hon har såklart slarvat bort sin och kan inte hålla allt i huvudet...det är det ju ingen som begär heller...

Lämpade av toalett och hushållspapper som vi köpt hemma, sen tog vi en kvällspromenad..så fin kväll..var ner till stan och Hemköp och köpte ny Helosan salva...går åt en del när familjen tatuerar sig i parti och minut..
Nu har jag landat här vid datorn och ser med ett halv öga på hockeyn på tv:n, men det lutar åt att jag går och lägger mig i sängen snart..är rätt trött så då är det ju bra om man är på rätt plats när man somnar...
I förrgår var jag nog bra trött...hade lagt min mobil i hallen på bänken...som jag använder som väckarklocka..men jag vaknade iallfall...det är ju så tyst på morronen så den hördes..

C yaaa...
Kommentera inlägget här: