yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Hoppade Måndagen

Kategori: Allmänt

fanns inte mycket att skriva om tyckte jag...som om de andra dagarna skulle vara så förskräckligt intressanta då????

tisdag idag...vad väntar...man vet aldrig..
I fredags jagade jag upp mig...har ju ansökt om sjukersättning...i mars..var på läkarbesök den 9 mars, läkaren skrev ett utlåtande den 10...HON skickade till FK...jag hämtade kopiorna för att se vad hon skrivit så jag kunde komplettera lite med egna ord, jag skickade in min ansökan den 12 mars...IFREDAGS kom det ett brev från FK...inget läkarutlåtande har kommit...men vad fan då...och handläggningstiden är 120 dagar/3 månader FRÅN det att läkarutlåtandet kommit in....

Så nu fick jag ta kopior på mina kopior och skicka in till FK....och får vänta 3 månder from typ nu....skrev ett surt brev och skickade med....jag skrev att HUR skulle jag kunna veta att läkarutlåtandet inte inkommit...det var  ju inte mitt ansvar att skicka in det...pågrund av det får jag ännu längre handläggningstid...

Pratade med Mia igår angående min anställning...hon vill ju inte anställa mig förräns sjukersättningen är klar..helt rätt...för om jag tar en halvtidsanställning...innan sjukersättningen är klar...då räknas sjukersättningen på en halvtid..krångligt...

Nu ska jag inta ryggläge i soffan ett tag...är inte riktigt pigg...men det tar några timmar sen är jag fit for fight liksom...märkligt...sen slår det till mot natten igen...hosta...hosta och nysa är ingen rolig kombination med en taskig bröstkorg...nysa..försöker hålla emot för det gör så jävla ont i bröstbenet..hosta...har kommit på en variant där jag kan hosta utan att ta i med framsidan liksom...jag hostar från långt ner i svanken typ...

C yaaa...



20.30

Kväll...skönt..har inte gjort nåt alls i kväll...legat i soffan och bara glott på tv:n...ensam...ingen mer än jag hemma, det inträffar inte ofta så bäst att passa på att njuta av lugnet...

Anton tatuerade sig idag...och Ida fyllde i sin fjäril..så nu är hon klar...jag fick tid i juni nångång för att köra bladen på min..blev ju förkyld så då kna man inte tatuera sig. Kan bli knas om man har en infektion i kroppen..man ska lyssan på de som vet..

Anton då..vad gjorde han...jo detta...

han sa själv man är en jävla idiot som gör det här...ont gjorde det..

hoppas den fastnar för han var inte så sugen på att behöva fylla i den...

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Nancy66 säger:
    2009-04-29 | 20:31:05
    Bloggadress: http://nancy66.zoomin.se/

    AjAj säger jag, hur ont ska det inte göra att tatuera sig i händerna,,,,



    Hoppas de kan snabba på ditt ärende, du har ju gått ovetandes om att inte läkarintyget kommit in. Men FK har jag svårt att tro att de är särskilt förstående. Men fick faktiskt ut en ersättning på ett par dagar en gång av jag klagade, det skulle ta ett par veckor så man vet ju aldrig, håller tummarna att det går fort......Ha en fin kväll, litter i sängen nu o ska kolla film,,,

Kommentera inlägget här: