yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Så är det

Kategori: Allmänt

torsdag idag...vi tjuvstartade med pannkakor igår..idag överlåter jag maten åt resten av familjen..Jag ska på KickOff på Nyckeln ikväll...det är en ny Fastighetsförvaltare och Centrumledare som ska presentera sig med lite happening...kul kul..
Men först är det data...som jag börjar bli mer och mer kritisk mot...jag går idag och sen på måndag då det är genomgång...sen tar jag beslut om hur jag ska göra.

Idag har jag inte gjort många knop än..kommer inte göra så många heller...jag är ledig..ska försöka vara ledig då också...igår blev det inget bra alls...men är huvudet dumt får resten av kroppen lida...
Hur kan jag tro, att jag kan träna mellan 8-9, duscha göra mig iordning, åka och storhandla, hem och fixa facet och fika...jobba mellan 11-15...med en kropp som inte är 100%...men som sagt..

Jag arbetstränar ju, och det är meningen att jag ska just träna på att arbeta...jag glömmer det ibland..eftersom jag är på en sån underbar arbetsplats så jag verkligen känner mig behövd och uppskattad...plus att det är så jävla kul..
Har tänkt så här iom min skada..ja ja jag får väl ta det som finns av bottenskrapet och göra mina timmar...det är inte så noga vad det är, huvudsaken det är nåt min kropp klarar av...men den tanken finns inte nu..

Den 9 mars ska jag till läkaren, tänkte ta en diskussion angående min sjukskrivning och en eventuell anställning, hoppas hon förstår mitt tankesätt så vi får en bra diskussion som leder till ett bra läkarutlåtande..sen den 19 tror jag är det möte med Af och mig och Mia..innan det ska jag ta kontakt med Fk...det är så rörigt så det är lätt att man hamnar i en onödig negativ spiral...för det är inte negativt...men så tungrott och långsam byråkrati...

Just nu kollar jag på Efter 10..har bara druckit kaffe..ätit lite godis..jävla Coop hade lösgodis för 49:-/kg....igår hade jag tänkt ha riskakakor med mig..tänkt...påsen låg kvar på köksbordet...brukar äta en sån där färdig knäckemacka om jag har hemma, brukar köpa på mig när de är billiga..3-pack för en 10:a...i vanliga fall kostar de nästan 8 kr styck...

Men nu börjar klockan ticka iväg...kanske ska masa mig in i duschen iallafall...

C yaaa...



15.50

Har nog bestämt mig...jag slutar på datakursen...den ger mig absolut ingenting...det enda jag ser framemot är fikat med Aila på torsdagarna...lite fel spår då...idag satt jag och försökte mig på en övning...kommer inte ihåg nåt av de hon gick genom i måndags...snart är det prov i word och sen dags för excel...om det kommer fortsätta likdant (och varför skulle det bli nån ändring bara för det är ett annat program) så är det ingen idé att jag går där..kommer inte lära mig nåt...Helt fel forum och helt fel upplägg för att det ska passa mig...synd..men bara att inse fakta...
Jag har ju databoken så jag får väl harva mig fram hemma bäst jag kan...

Nä...måste få lite inspiration och bli på bättre humör tills jag ska bort ikväll...känner mig skitgrinig och ingenting passar....trist som fan...

C yaaa....
Kommentera inlägget här: