yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Hoppar sängmöblemang

Kategori: Allmänt

vi hoppar sängmöblerna..vi har visserligen pengarna MEN..det är inte nödvändigt..vi har nya madrasser så vi sover bra..och jag har ett nytt överkast liggandes som har väntat på en ny sänggavel...men jag kan lägga på det nu så blir det lite nytt iallafall...tänker ta pengar till träningskort istället..känns bättre...och som vår ekonomi ser ut nu känns det slösaktigt att lägga 2500 på nya sängmöbler....Som sagt det kommer alltid fler tillfällen...om inte annat så säljer IKEA tusentals möbler....

Känner mig lite off sedan gårdagen..skönt med fredag nu...ska iväg med Ida och träffa specialläraren 15.15, hon ska få låna en dator från skolan och ett minnesprogram som hon ska använda i 5 veckor 40 minuter om dan..

Bäst att sätta lite fart, finns nog anledning att återkomma....



16.40

Visst är det konstigt att när man har mycket tid...då kan det köra ihop sig...idag slutade Ida skolan 13.05, jag 13.30 vi hade bestämt att hon skulle komma till Mique så skulle vi göra sällskap till banken för hon skulle ta ut och sätta in sina matpengar...sen hem...först strulade det på banken, tog en evig tid, skrivaren gick sönder...och en skrivare hade gått sönder tidigare på dan..ingen höjdarfredagseftermiddag på banken direkt...men men...så gick vi hem...för att i princip bara fika lite och sen åka tillbaka till skolan, möte kl 15.15 med specialläraren..Tog väl dryga halvtimman..svängde förbi Ica Kvantum för att fylla på bröd och mjölk förrådet...sen och nu skäms jag...MAX...så det var i princip den här månadens utsvävning....men tidsnöd...Ida skulle träffa sina klasskompisar utanför bion 17.20....de ska gå på bio ikväll...typ tänd en stjärna på himlen lr nåt..en ny svensk film, de har läst boken på samhällskunskapen så då tyckde de att de skulle försöka se den tillsammans..kul...

Men nu är det fredag och ledigt...ska bara slappa och göra ingenting...

C yaaa....



22.10

Har kollat på Lets Dance varvat med lite minisömn i soffan...somnade innan Lets Dance, vaknade till strax innan åtta när Ida ringde och ville ha kaffe efter bion..Filmen hade inte alls varit lika bra som boken..
Tror jag ska gå och lägga mig..känner mig mentalt slut...
Ia...kan vi diskutera tatueringar nästa gång vi talas vid?

en lila sovgott

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-01-30 | 17:51:10

    Skönt att bara ta det lugnt när man kan...Ha en mysig kväll. Kram

  • Nancy66 säger:
    2009-01-31 | 00:08:12
    Bloggadress: http://nancy66.zoomin.se

    Låter som en bra dag, lite kaos, matutsvävning och sen skulle jag gärna vilja vara med i tatueringssnacket,,!?

    Kramen,,höres i morgon kväll,,,

Kommentera inlägget här: