yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Ingemar "Ingo" Johansson

Kategori: Allmänt

Så har en av de stora gått ur tiden...Ingo..svårt att förstå hur stor han var tror jag..iallfall för mig som inte varit med under hans aktiva period utan bara läst och hört..

Annars då...tog lite sovmorgon, vaknade till vid tio slog på tv:n men slumrade till lite ibland..masade mig upp och satte på kaffet och hämtade in tidningen..sen började resten av familjen vakna till också..

Borde verkligen ta mig ut..halva dan har gått redan..

C yaaa...



14.45

Så...tog mig i kragen och klädde på mig..termometern visade ju på nollan...men det var riktigt behagligt ute..stannade till hos tatueraren ett tag och snackade lite skit..sen fortsatte vi ner på stan...
Handlade på Hemköp det vi behövde till dagens mat, som bara var klyftpotatis..

Ska snart sätta igång med maten, ska agera taxi ikväll och i morron förmiddag..farsan ska in till stan o dansa...men sover kvar i stan..men så i morron sen eftermiddag ska han bort men vill komma hem skapligt innan nästa grej...så då ska jag skjutsa hem honom...det är drag i honom..

C yaaa...



19.20

fy vilken tråkig och neutral blogg det blev idag...men det är så min dag har varit..tråkig o neutral..nej inte tråkig, men neutral...men lite duktig har jag varit...tog en rejäl promenad..har lagat mat..skjutsat farsan..

Mycket mer blir det inte heller vad kväller lider...ska nog kolla på Körslaget..håller på Hanna, enbart för att de har lila scenkläder..
Som det ser ut just nu ska Anton vara hemma ikväll..så då kan jag sova ordentligt från början. Fast inatt kom han hem skapligt...allt är ju relevant..men 02.20...men jag måste berömma mig själv för att jag kan slappna av och somna innan han är hemma. Tidigare somnade jag ju inte innan han kom hem, kunde bli ganska sent ibland..

Funderar på om jag skulle ta o sätta på kaffe o göra en latte kanske...lr om jag ska dricka chaithé senare istället..hm..tål att funderas på..allvarliga frågor..

C yaaa...
Kommentera inlägget här: