yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

dålig

Kategori: värkligen tufft

dålig på att blogga...dålig i kroppen...framför allt dålig i kroppen.jag fullkomligt hatar dessa jävla månader nu...om det iallafall kunde vara vinter o kallt...inte det här gråkalla...nej hellre då 10 minus o snö...
Nu har händerna börjat trassla..inte oväntat..likadant varje år..de svullnar så de ser ut som prinskorvar..o värker i varenda led..o det stramar..jag har för korta senor..kanske skulle gå att operera men hittills har de inte varit  det största bekymmret...

Märker att nu när maken är inhibrerad kan de heta så? jo märker att då gör jag mer saker än vanligt...och det känns..

Nu ska jag iallafall göra mig iordning och knalla till jobbet, börjar klockan 12 idag, slutar 16..känns tidigt när jag slutat 18 mån och tisdag...
På återseende...

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Nancy66 säger:
    2009-11-04 | 18:33:22
    Bloggadress: http://nancy66.zoomin.se

    Ja, jag håller verkligen med dig. Hellre snö och 10 minus än denna råkyla som är nu. Här snöar det just nu, hmm, behöver få på mina vinterdäck. Det får nog bli till helgen,,,



    Ha en go kväll,

  • Ia säger:
    2009-11-05 | 22:02:48
    Bloggadress: http://kajsalisa.blogg.se/

    Sitter fortfarande i morgonrock :P:P:P

Kommentera inlägget här: