yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Livsöden

Kategori: Allmänt

Började ju med överskåpen i köket, tog ett och insåg att det här är inte det optimala för mitt bröstben, så jag la ned det och kommer delegera såna jobb till de som kan, jag får koncentrera mig på sånt som är i midjehöjd..satte mig en stund vid datorn och hade Malous Efter 10 på....så sorgligt inslag det var...
Handlade om en familj varav 3 av 4 barn gått bort i någon odiagnostiserad sjukdom...en liten kille Hugo hade grävmaskiner som största intresse..så familjen hade fått låna en grävmaskin som de hade stod på tomten..när Hugo var pigg kunde han sitta i den..men mot slutet låg han ute i trädgården i sin sjukhussäng med dropp...och tittade på grävmaskinen...
Tårarna bara sprutade när jag såg reportaget...

Satt just och tänkte att vad bra jag har det i livet just nu...allt känns bra..då ringer min pappa och undrar om jag vet vem som gått bort från min förra arbetsplats då de har flaggan på halv stång...gud så orolig man blir då..självklart är de ju ingen man är så förskräckligt nära bekant med för då hade jag ju vetat redan..men ändå..jag jobbade där i 10 år och man blir ganska tjenis med alla när man är i köket...
Sms:ade en vän som jobbar där ute och fick svar på vem det var som gått bort..men så tragiskt..personen i fråga bodde på våran gata (innan de byggde eget hus) och hans bonusbarn o Anton har följts åt från förskolan till 9:an..han hade jobbat för en vecka sen, var inskriven på Manteln, men hade vägrat lägga in sig där...och i onsdags hade han inte varit kontaktbar...vet inte mycket mer och det behövs inte heller..
Tänker på hans son, frun och de övriga barnen...

Kommentera inlägget här: