yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Formex i morron..

Kategori: Allmänt

ja så var det dags igen då..Formex mässan, visserligen har den hållt på sen i torsdags o i morron är sista dagen, men de passar mig bäst att åka då. Lite mindre folk och inte så stressigt.
Förra mässan var i augusti för vinterns saker men då var de en miss i planeringen att Sara fick semester och åkte till Mallorca...utan att Mia tänkte på att det var under mässan...Så förra mässan var hon själv på...jag jobbade..

Jäkla synd att jag inte har större bil, lr dragkrok.. Kollade på Blocket, finns en sänggavel i Älvsjö för 400 kr...men som hittat ju..nypris är 1795:- men det finns hela tiden såna sänggavlar och sängbord så det var inte sista chansen på nåt sätt..

Nu ska jag gå och lägga mig så jag får min skönhets sömn, kan behövas jag ser ut som 7 svåra år just nu...ska åka ut till stället jag är tjänstledig ifrån i veckan som kommer och sola..Hittade solpolleter o passerkortet samtidigt som jag hittade kameraladdaren...ska kanske rota lite till o se vad som kommer fram ur den högen..

C yaaa....

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: