yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Måndag igen då..

Kategori: Allmänt

måndag..ny vecka..
Var ju på Formex mässan igår, rätt okej mässa men tyvärr inte så mycket nyheter, många utställare hade samma som förra året.
Men vi fick ihop en  bra mix o la många ordrar. Så framöver blir det mycket nyheter i butiken. Kul.
Idag jobbar jag 14-18 så jag tänkte åka iväg och veckohandla nu, så övriga familjen kan ha maten klar när jag kommer hem ikväll..
Rätt skönt att ha veckans mat planerad när jag jobbar sena eftermiddagar och som nu mån och tisdag ju jag så jag är  inte hemma förräns halv sju..slutar jag fem kan jag ju bara gå...men stänger jag måste jag ju liksom göra det jag ska..inte bara att gå...

Så nu ska jag lägga ner min macka i väskan...har ju slutat med att köpa nåt när jag jobbar..macka brukade jag inte köpa så ofta, nån gång ibland när jag varit extremt hungrig..men latte har de ofta blivit en varje dag..men nu är det slut med det..

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Nancy66 säger:
    2010-02-01 | 12:44:33
    Bloggadress: http://nancy66.zoomin.se

    Ja, jag är också jätteslarvig och glömmer ta med mig mat, blir då att man köper något lättsamt och äter ordentligt när man kommer hem i stället. Glömde min matlåda hemma idag, men får skylla på min förkylning, känner mig inte alls allert för att jobba. Tur det är lugnt här idag,



    Kul med lite nyinköp! :)



    Ha en fin dag,

  • sussi säger:
    2010-02-05 | 22:48:53
    Bloggadress: http://fritidsforskare.wordpress.com/

    Kom du i håg att äta mackan ;)

Kommentera inlägget här: