yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Rörigt både här o där...

Kategori: Allmänt

torsdag redan, konstig veckan när man börjar med 2 dagars ledighet...men de var rätt skönt eftersom min kropp inte har varit samarbetsvillig..lite trist att man inte kan utnyttja ledigheten bättre.

Har varit en annorlunda vecka på flera sätt...sonen började sin APU på BoZenk ( en firma som säljer o servar gräsklippare mm)   i måndags kl 07... hans mobil larmar 06.15, makens 06.30 och sen dotterns 06.45..inte mycket lugn o ro där inte...Han har praktik mån-onsdag och sen skola tors och fredag, tror han har APU i 6 v iom de.
För att inte tala om hur nästa vecka blir då då även dottra går ut på APU, hon ska vara på avd 8 på lasarettet..tror inte hon gjort sitt schema än. Hon har nog 4 veckor men hon har veckans alla dagar.

Nä nu ska jag diska, diskbänken ser ut som rena rama kriget...maken har varit hemma två dagar från jobbet pga ryggen..märks direkt när en faller bort liksom i hushållsarbetet...
Blir kalops även idag, jag ska inte äta hemma, blir bjuden på OT`s ikväll..det tackar man för...och svärfar ska tatuera sig kl 17 så då passar det ju bra om familjen äter kalops som redan är klar, bara koka potatis. Visst är de lite häftigt att svärfar tatuerar sig..han fyller 75 i år, hans första tatuering...blir förmodligen en örn..lr ett finskt lejon...

Nä ska anfalla köket så jag blir klar nångång...vill inte hålla på för mycket innan jobbet heller så jag riskerar göra nåt så jag kommer dit o har för ont..en ständig avvägning....

C yaaa...


Kommentera inlägget här: