yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

liten uppdatering

Kategori: Allmänt

igen då..vi är på plats i huset...några kartonger ännu ouppackade, men inte så många som jag trodde...de som är kvar är typ tavlor o diverse elektronik..
internet lyckades kopplas upp till lägenheten..så himla typiskt..men det är på G..har köpt mobilt bredband...har på prov i 10 dagar..vet ej vad jag ska tycka..för mig fungerar det men inte för Anton...så jag tror vi skippar mobila..förhoppningsvis hoppar de vanliga igång vilken dag som helst...
bilder kommer när jag hittar sladden till kameran, den ligger i elektroniklådan..
men det har ju varit lite värmebölja ett tag så prio har inte direkt legat på att fixa inne.
plus att jag jobbar.
men...vi trivs..som bara den..vilken lycka att bara ha dörren öppen och gå ut..

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • sussi säger:
    2010-07-13 | 19:24:25
    Bloggadress: http://fritidsforskare.wordpress.com/

    Mobila fungera ju som de vill i vart fall telesnor. De beror på vad man gör. Jag kan surfa, spela farmville men lite seg. Men däremot så ork den inte med tv 3 player tex :(

Kommentera inlägget här: