yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Anu

Kategori: Allmänt

vila i frid...så tragiskt..Anu säkerligen felstavat är inte så haj på finska stavningar..
Men i söndags (tror jag) dog hon endast 46 år gammal..ung ska det heta..inte gammal..hjärnblödning.
hon var tillsammans med makens kusin, efter relativt mycket turbulens i hennes eller deras gemensamma liv hade de nu köpt en bostad. De reste jättemycket genom jobbet och även privat.
Som jag har fått förklarat för mig hade vänner på besök som de träffat i Frankrike i somras och under middagen såg Terhi (kusinen som förövrigt är en hon vilket även Anu var) så såg Terhi att nåt hände med hennes ansikte...o ambulans larmades..men hon vaknade aldrig mer..
Så vansinngit tragiskt och onödigt..hon har ett par tvillingtjejer varav den ena har lite problematik..16 år är de..

Tragiskt är det alltid när någon går bort för tidigt men..ja jag vet inte vad jag menar..

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Ia säger:
    2010-03-25 | 08:04:15
    Bloggadress: http://kajsalisa.blogg.se/

    Men fy så hemskt!!



    Helt kalrt...det gäller att ta vara på livet.....nu bestämde jag mig definitivt...jag kör till hösten!!!!

  • Morsan.e.o.k säger:
    2010-03-25 | 12:12:52
    Bloggadress: http://morsaneokay.blogg.se/

    Det är ju onatrurligt att så unga människor dör. Samt att man själv får sig en tankeställare. Det jag vill göra med mitt liv bör jag göra i dag.. För vem vet om det finns ett sen?

  • sussi säger:
    2010-03-29 | 08:54:26
    Bloggadress: http://fritidsforskare.wordpress.com/

    De tyvärr flera och flera som dör mellan 35-50 i hjärnblödning eller hjärtinfarkt. De pga dagens levnadsvanor.

    Men de sånna här gånger man "tyvärr" först stannar upp och tänker efter vart är man påväg.

Kommentera inlägget här: