yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

jajamensann

Kategori: Allmänt

det tar sig sa han som brände ner dasset...
från att ha gått från halvpanik så känns de jävligt bra...
enda missen är att jag kunde ju ha kollat på Transportstyrelsens sida om vinterdäcken, lr i min  kalender...men nej då..jag trodde ju att de var den 1 november det är lag på vinterdäck..men icke sa nicke. Men nu är vintersulorna på...

I morgon är det arbete, hur nu det ska gå vet jag inte..men det är bara att bita ihop o ladda pillerdosan med värktabletter..när jag slutar kl 14 möter maken upp mig så åker vi till lägenheten o tar ner kökslampan och jag ska svabba hall och köksgolvet...thats it...sen kl 19 överlämnar vi nycklarna...
Känns lite vemodigt efter nästan 21 år i samma lägenhet...men vi ångrar inte husköpet för den skull.

Idag står de inget mer på schemat mer än att typ borsta tänderna och gå och lägga mig, hoppas på en relativt bra sömn. Men som sagt..kroppen mår inte bra..men det är övergåeende, får jag nån dags vila så ska jag nog vara på G igen...

C yaaa...
Kommentera inlägget här: