yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

nu är de slut på gamla

Kategori: Allmänt

tider ja nu är de färdigt inom kort...ja hela rasket ska ju inte tivas men....
SÅ SKÖNT....igår överlämnade vi nycklarna och idag kl 10 skriver vi de sista papprena ocg lite nya roliga pengar ramlar in på kontot....me like!

Men det är inte utan att det sitter en liten tagg i hjärtat att ha lämnat lägenheten...halva mitt liv finns där...jag är idag *hostharkel* 42 år ung....vi har bott i samma lägenhet i 20 år...barnen är födda där, ja inte födda just I lägenheten men ni fattar..uppvuxna där, har aldrig flyttat lr behövt flaxa runt och byta skola..en trygghet..

Det som kan svida lite är att nu bor jag på ett ställe som min mamma inte varit på...men hon hittar mig nog även här...

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • sussi säger:
    2010-11-09 | 19:58:01
    Bloggadress: http://fritidsforskare.wordpress.com

    Läste i kapp. Vad skönt att nu ha lämna lägenheten bakom sig och börja på en ny kula. samtidigt som de måste vara lite skrämmande efter 20 år. Din mamma är nog med dig tro jag. De vet var vi är oavsett var på jorden vi befinner ossler

  • Diana säger:
    2010-11-14 | 18:46:28
    Bloggadress: http://decdia.blogg.se/

    Klart att det svider att lämna något man bott i så länge. Men tänk vad skoj det blir med nytt!

Kommentera inlägget här: