yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

ett tecken...

Kategori: Allmänt

Tänkte ge ett livstecken ifrån mig. Kanske ett inlägg utan klagan..men man vet aldrig..
Det lunkar på i sin gilla gång. Hösten är på ingång, ett nytt kapitel som husägare med höst och kyla.
Måste bunkra upp med värmeljus, ficklampor på strategiskt uttänkta ställen.
Har haft små korta strömavbrott ca ett i veckan, bara nån minut. Har börjat skriva upp i kalendern för att ha lite koll.

Ledig idag. Har en bankande huvudvärk, kom precis på nu kvart över ett varför...Ida och jag var och handlade igår och jag bar in 2 kassar...brukar bara ta en men så blev jag lite slö o tänkte va fan jag orkar inte gå två gånger...som om de är så långt o besvärligt då om man jämför med lägenheten i stan...Dumheten bedrar visheten...plus att de kassarna nog spädde på en grej jag hade gjort tidigare på jobbet. Jag tog ner en kartong med & teckenet, den är ganska stor men väger ingenting. Men den ligger på en hylla högt högt upp och för att nå den måste man stå på en pall o liksom luta sig lite bakåt för att få tag på den...

Ibland är det det lilla som räcker för att pajja en hel dag. Mina planer inför dagen var annars att ta tag i den rena tvätten som ligger en meter upp på strykbrädan...har blivit så mycket nu så jag har ingen aning om vad som ligger underst i högen..och kläderna blir ju något skrynkliga då familjen är där o rotar...men det får vackert vänta tills i morron iallafall.

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Nancy66 säger:
    2010-10-05 | 18:03:23
    Bloggadress: http://http://nancy66.zoomin.se

    Kikar in en sväng när jag nu känner att jag har tiden, hemma sjuk som jag är just.



    Hoppas ni får trivas med ert nya boende och var rädd om dig. kramar,

  • Diana säger:
    2010-10-06 | 09:34:50
    Bloggadress: http://decdia.blogg.se/

    Låter som om din dag är räddad... Grattis! :) Själv kör jag med strykfria grejer, skööönt (plus att jag inte kan stryka).

Kommentera inlägget här: