yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

så sakta så sakta

Kategori: Allmänt

går sovrums renoveringen framåt....kanske inte var de smartaste draget att påbörja en sådan samtidigt som jag började jobba efter att ha varit ofrivilligt arbetslös 2 månader..de 2 månaderna hade jag kunnat utnyttjat till sovrummet kan jag tänka efteråt...men samtidgt ville vi inte dra igång nåt innan jul...nåja...gjort är gjort..o mycket HAR vi gjort...målat taket, målat lister, tapetserat.
Nu håller vi på att måla sänggaveln, men de tar sån tid för vi har ingen direkt värme i källaren så de torkar så sakta..

Igår trodde jag faktiskt vi var i sluttampen, bara för att gå 4 steg bakåt i planeringen...då vi trodde vi målat fotgaveln på BÅDA sidorna såklart...men icke...vi hade målat samma sida håll i er nu...4 (fyra) gånger, tacka fan för att de torkar sakta med så mycket färg...blev mer än förvånad när vi vände på den o den andra sidan bara var grundad...

Byrån som ska målas får vi nog måla här uppe i hallen, lådorna tar jag nog ner i källaren, annars får vi inte plats själva..för de tär en gammal burå med stora lådor..

Nu ska jag snabbröjja lite då mobilen ringde nyss och vi får besökare som vi titta till våran renovering...

C yaaa...

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: