yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

klippt

Kategori: Allmänt

idag var jag äntligen och klippte mig, lite ny färg o lite annan frisyr än senast..var och fixade håret den 25 maj sist så det var inte en dag för tidigt...
man mår  bättre när man ser sig i spegeln och det inte är nåt vrak som stirrar tillbaka..
 
efter klippningen skulle vi ha haft tjejfika, blev inget av med det, lite surt kan jag tycka då tjejfikat skapades den 18 juni och vi tog i med datumet (läs jag) för att det låg långt fram i tiden och skolor börjat o semestrar var slut...men den ena efter den andra droppade av så det blev avblåst...trist för jag hade verkligen sett fram emot det o laddat mentalt o samlat energi i flera dagar...nu var det väl så att alla hade sina anledningar men ändå, jag är inte mindre besviken för det fast jag har förståelse för det..
 
så i morgon tänker jag bara tänka på mig själv...kari ska åka o jobba för han kunde inte göra nåt idag för vädrets skull o det är match på söndag...tänkte åka med han in till stan så får han släppa av mig på stan så tänker jag sitta o fika o glo på folk o bara vara...
 
 
c yaaa...
 
 
Kommentera inlägget här: