yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

snart flyger en unge till ur boet

Kategori: Allmänt

ja till nästa månadsskifte flyttar ju anton, jag har på nåt sätt slagit det ifrån mig, ja inte att han ska flytta utan mer allt runt omkring, det beror nog på att jag känt att jag inte kommer kunna hjälpa till så mycket som jag hade velat,
när ida flyttde var vi ju varochvarannadag i hennes lägenhet och fixade. nu är det ju inte alls samma förutsättningar med deras lägenheter, idas var ju mycket mer att göra i, antons lägenhet är ju nyrenoverad...
men som sagt, han är ju vuxen...och han har kompisar som hjälper till, en tjejkompis skulle hjälpa han och inreda:) det vi kan göra är ju se till att han får med sig grejer härifrån som är hans och hjälpa till med sånt man vet att man behöver.
Kommentera inlägget här: