yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

jobbtjat

Kategori: Allmänt

ett jävla tjat om att det är sista veckan att jobba, har ju jobbat 50% i december vilket för mig inneburit 3 timmar om dagen, har gått så där. har gått relativt bra på jobbet, värre hemma sen.
har haft jätteont vissa dagar och inte kunnat göra nåt alls mer än sitta med foten i högläge och bara ta det lugnt, stressande...
 
nu ska jag gå upp till min heltid som är 75% och är 6 timmar om dan, men det blir 7 januari, återstår att se hur det går, jag förmodar att det kommer kännas som första tiden med 3 timmar, dels pågrundav utökad arbetstid och att jag kommer vara ledig rätt länge..
 
men det är bara att bita ihopa o gå på..får ge det några veckor och sen kolla av hur de känns och vilket håll det går åt då..
 
 
c yaaa...
 
 
Kommentera inlägget här: