yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

nytänk

Kategori: Allmänt

vad enkelspårig man är i sitt tänk, min fot har ju tagit fokus halva det här året och nu i december började jag jobba halvtid, på nåt sätt då så tänkte jag att ja men då är jag ju bra,, bara för att sjukskrivningen är slut så betyder ju inte det att man per automatik är bra.
jag har haft så iniåthelvetet ont i foten nu i december, men såklart det måste kännas  förmodligen därav jag hade en halvtidssjukskrivning...
 
nu i januari ska jag gå upp till min heltid som då är 75% skiftgång..jag är ledig fram till den 7 jnauari och då kommer jag ju märka hur foten mår när jag inte jobbar.
 
kan inte sätta fingret på vad det är som gör att det gör så ont i foten, om det är skorna, golvet, att jag går jag vet faktiskt inte...förmodligen en kombination av allt...
 
men när jag börjar sen i januari ska jag inte låta det gå för länge innan jag kontaktar ortopeden för det måste finnas nåt jag kan få till foten..trampdynan under stortån är så öm så jag vill inte belasta den, så då går jag snett på utsidan av foten och det i sin tur gör att jag fått ont i knä och höft..
 
läger foten åt sidan och fokuserar på jul och ledighet...
 
 
C yaaa...
 
Kommentera inlägget här: