yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Ford Fiesta Titanium 2012 Hot Magenta

Kategori: Allmänt

NU är den här, pärlan står på gården...så ingen fård på våran gårduttrycket stämmer inte här...
Den är såååå fin skulle kunna gå igång rejält om hur fin den är..men jag tror ni fattar ändå.
Lite smolk i bägaren var ju att regskyltarna inte kom, men det hade de gjort.

Till Katrineholm, när vi var på Skobes så ringde försäljaren o kollade om de fanns en sån bil med den utrustningen o lack nånstnas..istället för att vänta 12 veckor som han sa på att de ska bygga en...och då var det beställt till Katrineholm och den var inte bokad av kund...så han sa dirigera om den till Nyköping...men nånstans felade det sen, mänskliga faktorn förmodligen...så regskyltarna kom till K-holm och de reagerade inte för det kommer skyltar hela tiden o de läggs på hög, så när min försäljare ringde Transportstyrelsen så sa de att skyltarna var skickade...DÅ klickade de till hos honom att aj fan de är nog i K-holm..

Så jag hade kunnat få bilen nästan 2 v tidigare..men..ibland har saker och ting en mening...
Med tanke på cementsandutsläppet här på Jönåkerspannan 1 maj var det ju tur att inte min fina Fiesta med Hot Magenta pearlmetalliclack stod här..

I helgen blev det ca 50 mil, flexade i fredags så jag slutade 13, åkte till Mc med Seaten, vågade mig inte på att äta i nya bilen...har man aldrig spillt förut så vet jag att jag skulle välta cocacolan o tappa hamburgare..
Så in o skriva på papprena och sen liten genomgång av bilen..SEN iväg, jag satt med ett stort flin i ansiktet hela vägen hem..tog ett varv på stan först...

Åkte till Norrköping på fredagen, Linköping på lördagen och sen runt lite lokalt bara för att åka...
Skjutsade Anton till Minninge på söndan...grusväg..dammigt..så jag var så ordentlig så jag spolade av bilen här hemma sen, en jättefördel med att bo i hus..
Skulle hämta hem Anton men då tog jag Fiaten, men faktiskt så stod han ute på stora vägen, lite omtänksamt om mamma o nya bilen..men jag ville inte åka med nyss spolad bil på grusvägen men det kunde ju inte han veta..

Nu idag har jag huvudvärkdeluxe och nacken och bröstkorgen är inte nådiga...men men det är smällar man får ta...man sitter lite spänt i början och innan man hittar inställnignar på stol o ratt mm..

Ska snart göra mig iordning o åka till jobbet, eftermiddag den här veckan..har varit riktigt softa veckor ett bra tag, har bra schema så förmiddagsveckorna har infallit så jag har jobbat 4 fm, em är ju alltid 4, även där har de varit bra.
Förra veckan tog jag ledigt måndagen o tisdan var ju röd så jag jobbade bara 3 fm..var ledig hela 5 dagar iom att jag hade jobbat em veckan innan och gick ju av torsdagen kl 20..ledig fre, lör, sön, mån och tisdag...det är rätt okej med full betalning!

Nä göra sig iordnig o fräsa iväg med Fiestan...

C yaaa...
Kommentera inlägget här: