yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

walk in my shoes

Kategori: Allmänt

jag ska inte gnälla eller få det att låta som jag klankar ner på någon nu, men det är svårt att veta hur andras kläder är typ..lr den som alltid haft mat på bordet vet inte hur det är att vara hungrig..osv..
 
skrev ju på facebook att det var med blandade känslor jag hade telefontid med läkaren, sjukskriven som sagt var 2 månader till...men jag tror inte nån annan kan förstå situationen, visst man relaterar till sig själv men det är ändå svårt att sätta sig in någons situation.
 
kan ta som exempel: jag födde barn mycket för tidigt 1992, i v 27...min vän som jag känt sedan 6 års åldern sa då jag förstår de måste vara jättejobbigt..och visst jag hade stöd i henne, det här var ï maj,,...sen i november ringer hon och säger jag har fått en son och jag måste be om ursäkt????
jo sa hon för när du fick ida sa jag att jag förstod...det gjorde jag inte märker jag nu...
då visade det sig att hon fått barn med ett handikapp...
så där ser man, man tror att man kan förstå andra, och det gör man, till viss del
 
nu när jag skrev på facebook fick jag massa kommentarer, bla krya på dig..jo om jag var sjuk skulle jag krya på mig...en annan skrev njut av ledigheten, hitta på o gör saker..
göra saker..visst det skulle jag väl kunna göra, men humöret är inte så direkt att jag är pigg på att hitta på...
 
rubriken är walk in my shoes...just ja...jag kan ju inte ha skor på mig så det går ju inte*ironi*
 
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: