yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Ledig dag..

Kategori: Allmänt

ledig fredag, känns som man kan vänja sig vid det. Sov till 08.20,  kände mig lite besviken först att jag inte sovit längre, men vad sjutton det är ju 3 timmar mer än  jag sovit i veckan då mobilen ringt 05.30 men ofta har jag vaknat 05.15 av nån anledning så då har jag gått upp..
 
hade sagt till Ida att ring inte innan 10 för jag ska sova...halv tio plingade det på dörren...ja ja hon ringde ju inte i alla fall:)
 
jag hade lovat lr det var Anton som frågade tidigare i veckan om jag kunde hjälpa han och städa köket, tänkte om han frågar så visst kan jag göra det..jag hade mina farhågor om det totalt nedsölat o äckelkök eftersom han bad om hjälp..men det var inte alls nån fara, lite i diskhon som var mindre trevligt men annars var det inget speciellet.
 
var till blomsterlandet, lyckades komma samtidigt som en busslast med pensionärer, så jag tog en korg och gick faktiskt in genom kassan, kände bara orkar verkligen inte trampa bakom alla panschisar..
köpte 3 lådor penseér, de sålde 2 amplar med penseeér för 99kr, men då kom snålheten in, mina tre lådor kommer räcka till minst 3-4 amplar, ska ha 2 vid trappen en vid boden, om de blir några över för jag peta ner de i nån kruka...
sen brukar blomsterlandet ofta ha fina blomstergrupper, även denna gång, så jag köpte samma blommor som de hade i sin grupp, men till ett mycket mindre pris. Köpte en murgröna, en nejlika av nåt slag, en rosensköna tror jag den hette och en jättefin akleja, ska sätta dom i välkommen krukan på söndag.
Får fixa amplarna då med, ska be Kari köpa jord imorgon.
 
Själv har jag inte tid o köpa jord i morgon för jag ska ju till Ullared, har förberett nu ikväll, 2 flaskor med saft, godis, näsdukar, mediciner, har ställt mobilen på larm när jag ska ta mina gabatabletter annars glömmer jag nog det.
Blir ju en konstig dag med tider eftersom jag kommer gå upp 03.30..får se hur jag mår då om jag tar morronmedicien då lr om jag kan vänta till 6 snåret då jag brukar ta den...
 
Ser fram mot morrondagen, riktigt kul att åka på nåt jag själv inte planerat..
 
C yaaa...
 
 
Kommentera inlägget här: