yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

besviken

Kategori: Allmänt

hm...ge och ta...har skrivit det förut...nu ger jag upp..jag tänker inte engagera mig och ta initiativ till att hitta på saker lr höra av mig...
jag har varit hemma 2 veckor och min telefon har inte ringt en enda jävlaste gång..jo det har den..mina barn och min pappa har ringt..samt en vän som jag känt sen 92 och en annan vän jag känt sen 99..
har full förståelse för att vi alla lever olika liv och har jobb och intressen som tar sin tid mm..
 
har flera gånger under de här två veckorna tänkt lyft luren och ringa, men så har jag faktiskt hejdat mig..varför ska alltid alltid jag ringa...nu får jag det att låta som en jättestor sak, det är det ju visserligen..men nu lägger jag det bakom mig och ödslar ingen energi på att älta varför ingen hör av sig till mig:(
 
C yaaa...
 
 
Kommentera inlägget här: