yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

första dagen avklarad

Kategori: Allmänt

jaha värre än så blev det inte, överlevde dagen som en jobbarkompis skrev..annars hade de väl varit illa om folk går o dör på jobbet:)
 
jag satt lite avsides och knappade på datorn, massa ordrar som ska knappas in, från 11 juli till idag, men det gick över förväntan, trots att vi fått nya datorer nya program och uppdateringar...excel gillar jag inte...o definitivt inte den nyaste versionen..men bara gilla läget...hann fram till 30 juli..sen började siffrorna hoppa runt så då slutade jag innan jag tappade tålamodet..
 
handlade på väg hem, mat tills idag, blev opretantiöst fiskpinnar, pulvermos men egenhändig gjort kall sås...handlade matlådor..igen...vete 17 vart de tar vägen..men många i omlopp när man gör matlådor till 3 personer, till mig, maken och sonen, när vi ändå lagar mat och sonen jobbar på samma ställe som jag kan jag faktiskt fixa matlåda till han..går på samma ett ut liksom...
 
hade absolut inte tänkt gå nån promenad ikväll, hade skitont i foten efter en jobbdag..men gick bort till sopsorteringen med ida och sen var det kört...blev strax över 5 km..nu känns det bra men foten känns om man säger så..
 
ska duscha, måla naglarna o sen lägga mig, har sovmorgon i morgon, utbildningen börjar 8, så jag kan sova till halv sju tänkte jag..
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: