yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Karusell

Kategori: Allmänt

som om torsdagen och fredagens bravader inte var tillräckligt jobbiga så blev det jobbigt i natt...
vaknade nångång vid 4 av att jag hade skitont i magen..inte ont så jag behövde gå på toa, men gick upp ändå...satte mig på muggen, började bli kallsvettig så jag nästan halkade av toan...tänkte shit det här går inte...om jag ska tuppa av vill jag inte göra det på toaletten..
så jag tog mig till sovrummet...och där började helvetet..det snurrade, hela rummet snurrade, försökte fokusera blicken på en jacka som hänger på garderoben...gick inte...sen började de pulsera i ena örat.
Då blev jag riktigt rädd, ropade på Kari som somnat ifrån tv:n i vardagsrummet..bad han komma...drack några klunkar vatten och helt plötsligt stannade rummet...

Riktigt riktigt otäckt var det...kände där ett tag om de inte slutar snurra snart då svimmar jag...ska nog be att få kolla blodtrycket..
 
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: