yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

jävla huvudvärk

Kategori: Allmänt

satan i gatan vilken huvudvärk jag hade igår, vet boven..jag drog en pall med regelfästen o var kartong i sig är apjävlasketatung...nu stod det 6 såna kartonger på pallen..och pallen stod på en saxlifttruck lr va den heter...den är jättebra o ha när man jobbar så man kan höja pallen i arbetshöjd, men sen när man ska köra är den mindre bra för då tar stödhjulen lr va man ska kalla de i o det är mycket tyngre än med en vanlig handtruck...
man lär så länge man lever, men frågan är hur man ska komma ihåg gång till gång...
nu var jag tvungen att vara hemma från jobbet igår..helt däckad, trodde först att om de släpper fram emot lunch kanske jag skulle kunna jobba, men insåg att nej de går inte..
 
låg hela dan utan lampor tända ingen tv ingen dator...massa piller..inte ens kaffe och då är det illa..
idag är det bättre men inte bra fast iaf hanterbart...så jag tänkte eftersom jag ändå har ont lika bra o spä på med mera så jag var ute en halvtimma och kastade in ved...
nu är det onsdag och trosdag arbetsdagar...ska ringa min sjukgymnast och se om jag kan få komma på fredag och få behandling så jag har två lediga dagar efter den..
 
c yaaa...
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: