yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

trista saker

Kategori: Allmänt

 negativa saker dagarna efter varandra är lite för mycket..först strulet med pannan och översvämningen i pannrummet sen Antons moppestöld i morse...
som för övrigt är uppklarad, lr ja vet ju inte vem som snodde den men den är hemma hos han igen...några jävla idioter som stal den inne på hans gård nångång mellan 02-03-06...Antons granne hade sett den vid 2-3 tiden, antar han jobbat eftermiddag och var ute sent och rökte..också en sån grej man reagerar på...en innergård i en liten fastighet, många som röker men de får inte röka inne så alla går ut (händer nog att de fuskar men överlag går de ut) det vet ju iof inte de som snodde moppen men de hade ju liak gärna kunnat bli påkommna...
när de inte lyckades tjyvstarta den skar de i sadeln och hade brytit sönder framkåpan, säkert i ren frustration att de inte fick igång den..
 
jag hade tänkt åka in o jobba av lite idag, men jag gav sjutton i det..krattade gräsmattan så nån nytta gjorde jag..sen solade jag men var tvungen att gå in o lägga mig i sängen o vila, fick skitont i ryggen..har haft lite ont ett par dagar, tror jag sitter taskigt när jag är samordnare, blir rätt mycket skrivbordsjobb då..
 
åkte in till stan sen eftermiddag, hade ett tungt jävla lås med till Anton så nu är moppen fastkedjad i både fram o bakhjul så nu vore de själva fan om de fick med sig den därifrån..tar halva dan för Anton att låsa upp den o komma iväg men...
 
lördag i morgon, då ska vi till Björkvik Ring, Iron Horse har nån dragrace/utställningsdag där. De brukar ju ha en stor Mc Show i hamnen i början av juli, men i år är den inställd, tror de beror på svikande utställare och publik, dels för att de är flera träffar samma helg som slåss om samma folk..
 
vädret ser ut att fortsätta stabilt, sol och värme..det gillas..
 
C yaaa...
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: