yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

bra söndag också

Kategori: Allmänt

en bra söndag också, sa sammantaget en rätt bra helg då..kanske lite för lite uträttat inomhus men va fan...det finns fler dagar att städa på..det är sovrummet som hänger som en mara över mig..om de inte råkar vara kanonväder i morgon ska jag börja lite, jobbar ju eftermiddag så jag hinner ju innan jag åker..
 
var till norrköping idag för att köpa födelsedagspresenten till ida, men slut...i alla möjliga butiker jag var in i...får luska lite på nätet vart de säljer o sen kolla lite lagerstatus o så inann jag dänger iväg nånstans...tur jag var lite i god tid då..
 
anton var hem o käkade idag, så då fick han o kari sin födelsedagspresent, biljetter till black sabbath i november..var uppskattat som fan..kul..
 
nu ska jag snart dra mig in i duschen o colorera håret lite, brukar köra söndag och onsdag med färginpackningen..
 
c yaaa...
 
 
Kommentera inlägget här: