yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

ledig fredag

Kategori: Allmänt

det var spenderades just som ledig, jag hade en ambition om att städa sovrummet..men vad fan...när solen skiner finns det ju andra saker att göra än att vara innomhus och städa. det finns det sämre dagar till..
 
jag gick en promenad på tidíga förmiddagen, skulle reka om de fanns nåt ätbart i gårdsbutiken vid strutsfarmen, men de öppnade inte förräns kl två så jag fick bli oviss i den frågan..
 
vid femsnåret åkte jag mot stan för sex skulle jag vara på oliwer twist med fackets styrelse, men...det var sju..så jag lallade runt lite på stan och så var jag in på MIQ o pratade bort en stund.
 
kvällen blev jättekul..avslappnat och inget jobbsnack alls nästan, lite kul att prata med folk privat..man hinner ju aldrig prata speciellt mkt under arbetstid, det är ju bara under våra korta raster, men då ska man ju äta:)
 
var hemma halv tolv, drack en alkoholfri öl till maten, en San Miguel helt okej...åt husets oxfiléplanka och passionscheesecake, den kunde jag ha gjort godare själv, men den slank ner iaf..
 
som sagt en ledig fredag...
 
 
C yaaa...
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: