yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

nya medicinen

Kategori: Allmänt

nu har jag ätit den nya medicinen ett tag, är så glad för den fungerar verkligen. Nu kan jag våga känna att det kommer fungera med foten trots allt.
Har lite svårt att ta den någorlunda regelbundet, beror på att jag jobbar olika tider, för när jag jobbar fm går jag upp 05.20 o tar tabletten sen efter 6 timmar på dan och efter 6 timmar igen..men så blir det helg och jag sover nån timma längre så det blir en förskjutning..sen är det eftermiddag och jag sover även då lite längre...men jag tror att huvudsaken är att oavsett när jag går upp att det blir sex timmar mellan iaf..
ska ställa mobilen på larm för jag märker av om det går lite för lång tid mellan att jag hinner få ont o då när jag tar tabletten får den inte riktigt full effekt, så det bästa är nog att försöka ta den innan den innan klingar av liksom..
 
Kommentera inlägget här: