yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

benhinneinflammation

Kategori: Allmänt

begynnande benhinneinflammation..så nu är det voltarengel och benvärmare när jag sover som gäller..,
bara högerbenet, vet inte hundra om det är benhinnan lr om det är att jag på nåt sätt belastar det benet tokigt iom värk från foten, lr en kombination kanske?
 
hursom..ska ta det lite lugtn ett par dagar..fast jag vet att om jag går promenader så gör det bara ont i början, sen när man värmt upp sig släpper det lite, har för mig jag fick tips förra året (när jag hade samma problem) att använda brödkavel och dra fram och tillbaka över benet innan promenaden..men det låter ont.
däremto såg jag i rustas reklamblad att de har nån slags rulle man lägger under benet och sen "rullar" benet på den..värt att testa tror jag.
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: