yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

inget direkt

Kategori: Allmänt

ibland är man mer benägen att vilja skriva inlägg...nu har jag inte varit så aktiv på ett tag..finns mycket jag skulle vilja skriva men från tanke till ord så hinner det komme mycket emellan...
 
just nu är det en rätt intensiv period på jobbet, en period som man liksom inte bara kan låta vara heller utan saker måste göras nu...men vi ror nog ut den stormen med..men känns lite tung roddt..stavas det så? bara för jag skulle vara lite rolig med ro ur stormen o tung rodd...jaja..nu blev de ju inget roligt alls när man förlorade sig i en lång harang av förklaringar...
 
i morgon ska jag på utbildning, om bemanningsavtal...känns inte som en dag man sitter och slölyssnar utan är (nog förhoppningsvis) intressant..sen är det torsdag...veckans sista arbetsdag...kommer finnas en del att ta tag i iom att jag inte är där onsdagen då...
fast det löser sig också..
 
blev ju ett väldigt roligt inlägg det här då....
 
 
jaja ni 2 som läser får hålla till godo...vilken vecka som helst kanske det kommer ett mer personligt inlägg..
 
 
C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Anne säger:
    2013-09-17 | 18:55:35

    Kör bara! Du äger fett!

Kommentera inlägget här: