yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

2 dagar kvar

Kategori: Allmänt

till den 28, ska bli så spännande..och för ovanlighetens skull är hela familjen med på saken...annars brukar de vara med lite halvhjärtat bara..

Kanske kanske berättar efter den 28 vad det är...men bara kanske som sagt...

Annars då..julhelgen är snart förbi..den har bara passerat känns de som..på julaftonen var vi hem till svärföräldrarna, men vi åkte dit vid två snåret...tog det lugnt här hemma på förmiddagen..paketutdelning..alla blev nöjda..tror alla verkligen hade fått till det i år med att hitta just den där perfekta julklappen...

Jag fick ett fotbad..har inte invigt det än..men i morgon tror jag..är med massage med lr utan vatten...kan bara tänka tanken vad skönt de ska bli efter en dags jobb att sätta sig med fötterna där..sen fick jag fönsterdekoration...2 stycken långa saker man ska hänga i gardinstången..med lite krussiduller på...lila såklart...sen 2 jättefina kaffemuggar...även de lite lil o svarta..o så en film...Inglouriuos Bastards...säkerligen felstavat..men en Tarantino film...jag samlar på dom..

Anton blev nog mest nöjd med sitt nya headset..Ida drabades av julkoma lr nåt...så jobbig o intensiv som hon har varit här dagarna innan julen var det längesen hon var...men hon blev också väldigt nöjd...en plånbok tex....så himla glad blev hon för den...plus en del andra saker...
Jo just både Anton o Ida fick varsitt shoppingpresentkort till Ullared....på en ännu ej sagd summa...har tänkt oss en resa dit i slutet av januari början på februari..ska boka stuga innan nyår..185 kr för en natt...ordinarie 585 tror jag det var...

Nä nu ska jag se på tv...

C yaaa....

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: