yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

mjukstartsfredag

Kategori: Allmänt

idag var jag tillbaka på jobbet, jobbade förra torsdagen sist, ledig fredag iom skiftet...och det var då jag kroknade..fy faen vilken skittråkig vecka..har legat i soffan respektive sängen och knappt orkat läsa, har inte alls druckit kaffe, så då förstår ni hur sjuk jag har varit*ler*

hade tänkt mig en mjukstart med lite fysiskt jobb på morronkvisten för att sen vara på möte/utbildnig mellan 10-14..nu blev de inte riktigt så..vi startade upp klockan tio förvisso men sen sprack tidsplanen rejält, åkte från jobet 16.15.
 vi ska ha nåt som heter kaizen nästa fredag och det var inför det vi arbetade idag.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kaizen

mycket är på engelska och det är ju inte sån engelska man praktiserar på gran canaria direkt...men det var väldigt intressant och kommer bli någon eftermiddag nästa vecka med förberedelse men sen på fredag är det dags för det riktiga...spännande tycker jag..

på måndag ska jag på avstämningsmöte på veksam med af och fk kl 14 så då kommr jag börja senare och måste antagligen sluta tidigare också iom att jag drog över arbetstiden 2 timmar idag, har ju inget utrymme för det när jag är sjukskriven på 25% men nu fungerade det ju tackvare eller pågrund av, beror på hur man ser på det!! att jag varit sjuk och varit hemma.
men då måste arbbetstiden korrigeras så jag varje vecka inte jobbar mer, nu är det ju lite svårt att ordna fredag...och jag har bara måndag och tisdag på mig att se till att januari inte överstiger mina timmar...
är ju egentligen ledig fredagen eftermidagsveckan men nu är de ju då kaizen nästa fredag så jag ska vara ledig onsdan istället..som om inte den här veckan blev helt fel så kommer nästa också ställa till med huvudby om vilken dag det egentligen är..

nu ska ja snart dra mig mot sängen...

c yaaa...
Kommentera inlägget här: