yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

två dagars arbete sen så

Kategori: Allmänt

längesen jag hade nåt vettigt att skriva känner jag..tror inte jag har det idag heller iof...men nåt ska jag väl få till..
snart har jag semester, påtvingad typ...känner mig inte speciellt utarbetad men jag hade 15 dagar kvar från 2012 som jag var tvungen att ta ut..får spara 5 dagar iaf..
så jag jobbar måndag och tisdag eftermiddag den här veckan, sen har jag semester och så är det ju lediga fredagar och påsk...så summa summarum jag använder 10 sem dagar och börjar jobba 2 april igen...och den veckan är det annandagpåsk på måndan och jag tror det är en em vecka så jag börjar med extrem kort vecka tis-torsdag, kommer vara helt slut veckan därpå då de blir full förmiddagssvecka...det är kanske då jag behöver semester??
Kommentera inlägget här: