yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

stressvecka

Kategori: Allmänt

men det var väl en jävla vecka och ha varit fullbokad då..men det strulade till sig och spräckte planeringen för veckan redan i söndags..min mobil ringde o någon sa hej det är åsa..tänkte vilken åsa...från maxim! jaha då var min frissa sjuk som jag skulle till på måndan..fanns liksom inte i mina tankar att de kunde hända...för måndan var frissan, tisdan göra smörgåstårta, onsdag Ida fyller år, torsdan fotvård..förstår ni då hur svårt det var att få in en annan tid för frissan???
lyckads klämma in den på torsdan..efter fotvården..fick ta en stresslunch med en vän, var tvungen att lämna henne själv på birgers.
 
men idag fredag har jag verkligen varit ledig..sov till strax efter åtta, vaknade och kände mig utvilad, hade inte ställt nån klocka för jag hade inget planerat tidigt på dan...
var ute i solen redan vid nio, krattade gräsmattan, sen blev det inget mer gjort..softade i solen.
 
vid ett kom en fd jobbarkompis och fikade, hur trevligt som helst, man har ju aldrig tid o prata när man jobbar, av förklariga skäl, man jobbar ju..så fredagen har varit riktigt avstressad och avkopplande..
 
C yaaa...
 
Kommentera inlägget här: