yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Visst är det afton

Kategori: Allmänt

idag, Alla Helgons Afton lr? I morgon är det Alla Helgons DAG..skit samma..idag ska farsan och jag iallfall ställa upp lyktan, och jag skulle ju i hela veckan ha kollat efter en hängvariant..har några timmar på mig...

Nu har jag absolut inte tid att sitta här längre...

C yaaa....


17.30

Igår hade jag nog för mycket tid över då jag bloggade hur många gånger som helst...idag är det sämre..i det tidigare inlägget försökte jag påskina att att jag inte hade tid o hade sååå mycket att göra...vad har hon gjort då tänker ni..
Just ingenting faktiskt...tvättat lite..packat i tankarna..kom på i natt en jätte lime sak...att Ida sov var det enda som hindrade mig kl 03.00 att rota fram den...
Farsan kom efter jobbet så åkte han och jag upp till kyrkogården o tände lyktan på mammas grav, blev så fint så.
Han var med hem och käkade här, blev ganksa tidigt mat idag för Ida var tvungen att äta hemma, hon ska hem till Tobbe för första gången ikväll och är så nervös att hon inte ens kan andas normalt..och hon vågar absolut inte äta där...hans föräldrar skulle säkert äta upp henne eller vad hon nu tror..

Nu ska jag iväg till Karlsson som öppnar idag, får se om jag hittar mer limegrejer...vem vet..har iaf laddat Ia:s adress i gps:n så jag ska nog hitta i morgon.

Återkommer senare..

C yaaa...


20.00

Tänk att jag missat att jag var i desperat behov  av en motorcykel lift..en sådan köptes på Karlssons, plus en handkräm...storshopping verkligen..

Hittade inget mer limegrönt men jag tror jag har så det räcker nu, Ida kommer bli vansinnig nästa gång hon ska vässa en blyertspenna, jag har slarvat bort min kajalvässare, och den gröna ögonpennan var i starkt behov av att vässas...nöden har ingen lag..

Har ställt mobilen på påminnelse att jag ska köpa svamp på CityGross innan jag åker, annars är det kört, kommer komma ihåg det vid typ Malmköping lr nåt...

Nu borde jag ta bort mitt gamla nagellack o måla nytt fint...men så blir jag så omständig igen..ska ju hämta Ida senare ikväll o då måste jag tanka innan....nylackade naglar, tanka, bensin, antingen spiller jag bensin på naglarna lr så slår jag i så det blir hack i dom...fast iof om jag gör det reltivt snart hinner de faktiskt torka...ska inte hämta henne föränns vid elva lr nåt..är ju några timmar kvar..

Ska leta reda på en väska och packa ner lite saker kanske, lr så gör jag det i morgon, är ju bara ett ombyte kläder till kvällen och lite sminkgrejer o det är verkligen inte mycket det..en handduk, en sovtröja..tandborste, lite roll on..thats it ungefär...

C yaaa...


22.40

Hm..om det helt plötsligt dyker upp ett inlägg om mina nymålade naglar så undrar jag de har varit....självklart så råkade en nagel slinta på förhandsgranska knappen o då när man går tillbaka så är de borta..ibland finns det som utkast när man loggar in nästa gång...

Inte lätt med långa naglar inte...men som jag skrev i inlägget som försvann så kan man undra vad skillnaden är mot för nån timme sen när jag hade de gamla nagellacket...inte fan halkade naglarna omkring som de gör nu o fastnar under tangenterna...vilka problem..

Men kan Sanna Bråding så kan jag..längden är den samma men inte lacket..

har kopierat bilden från hennes Metroblogg, den rekommenderar jag för er som inte redan följer den.

Ja så åker man till Västerås i morgon då, nu börjar det kännas spännande, har inte vågat tänka så mycket på det för man vet fan aldrig vad som händer..men nu är de inte många timmar kvar så då borde man vara på den säkra sidan..men man vet aldrig..

Provade mina kläder förut, så dags när affärerna var stängda, hade den inte passat hade jag väl fått hängt på låset i morronbitti..

Nu ska jag snart klä på mig o styra bilen mot Aspa och hämta Ida, hon har nog överlevt att träffa föräldrarna där.

C yaaa...
Kommentera inlägget här: