yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Vanligaste rubriken idag..Valborg..

Kategori: Allmänt

jag kan väl inte vara sämre jag då...men Valborg, ärligt talat för mig har den ingen betydelse alls..bara ett orosmoment...Ida är jag iten orolig för hon är i säkert förvar ute i Aspa hos Tobbe, de ska ju åka kortege med motorcykel i morgon från Nyköping till Norrköping. Så då kan de inte hitta på några dumheter tycker man...
Anton däremot...han ska inte åka motorcyekl så där är det fritt fram...men förhoppningsvis sköter han sig och hamnar inte i trubbel..man kan inte göra mer än förmana och påpeka konsekvenserna av dåliga val...

Har jobbar som vanligt idag, var en rolig jobbardag..sålde rätt bra och kunderna var på bra humör och trevliga..Våran praktikant slutade idag, efter 4 veckor med ett uppehåll för påsklovet...och på måndag kommer det en ny arbetstränare...hon liksom övertar min plats där...

För övrigt då..inget speciellt..

C yaaa...

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: