yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

förfest&cider

Kategori: Allmänt

ja det hade jag tänkt att jag skulle roa mig med ikväll..men vilken megabesvikelse...har sålt in de spelet skitbra på jobbet...förra omgången vi hade de i butikne sålde vi slut de på mindre än en vecka, just under julhandlen så vi hann inte själva kolla riktigt vad de var för spel...så tog vi in de igen då...och jag har promotat de med att förra gången sålde de slut på mindre än en vecka som sagt...
Ja hur jag ska sälja de nu efter att ha provspelat de vet jag inte...skit tråkigt..o töntiga frågor..inte ens Lisa som är dryga 20 tyckte de var roliga..

Cidern då..köpte strawberry/blackpepper cider..lät gott, och det var också de enda..smakade avslaget, lite kolsyrat jätteskum smak och nu har jag jordens halsbränna..

Nä kvällen var som roligast innan vi började spela, och som för fest spel rekommenderar jag det inte...

Har jobbat idag, mellan 10 och 14, sen hem o drack lite kaffe, städade undan lite. Har hållit efter ganska bra sen den senaste visningen så det gick relativt fort..lämnade dammsugning o torkning av golv till i morron..Känns fräschare. Var upp en sväng till kyrkogården då jag hade sett tidigare i veckan att de fanns liljekonvaljer, plockade två buketter, en satte jag på mammas grav och en tog jag hem o tänkte ha i morron på visningen.
Blev pizza till mat..inte de nyttigaste med det som tiden räckte till, var till Sara på jobbet sen vid sju och kom nyss hem...men kroppen har inte sagt emot än så de verkar funka..

Men nu go vänner ska jag gå o lägga mig, klockan ringer 8 i morron, vill gå upp ganska tidigt så jag inte behöver stressa..

C yaaa...
Kommentera inlägget här: