yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

sunny sunday

Kategori: Allmänt

jaha solig söndag, gudars så skönt..planen för idag blev inte alls som tänkt...maken hade tagit fel på tid när han skulle jobba:( han skulle börja kl 12 inte 14 som han trodde...jag hade ju tänkt åka med in till stan och hämta bilen...men istället blev det 3 timmar sittandes i solstol med diggilistan i öronen..inte helt fel!!!

skulle även ha hämtat jerry williams biljetterna jag köpte över fejjan igår, men fick sms på förmiddan om att den ena biljetten befanns sig hos modern till hon jag köpte biljetten av..så jag får ta de senare i veckan..

köpte en keps till min pappa på mässan igår, en svart med LILA broderat Lasse Karlsson Entreprenad AB...glad i hågen in på Rosvalla idag...o vad skådar mitt öga....en svart keps med orange text...hm..påpekade lite fint den är orange...ja sa hon...men jag hade beställt lila...opps...hjärnsläpp sa hon..de står ju lila klart o tydligt...japp...så hon fick fixa till en keps till..men...jag fick den andra också...de var schysst...
pappsen blev skitglad..

sen var jag och hämtade bilen på jobbet...ida passade på att träna lite krypkörning på parkeringen.
när vi kom hem fick vi besök av svärisarna och storkusin sabina..trevlans..
kunde ju inte avsluta söndagen med att laga mat så de blev pizza idag..en trilogi i hämtmat..

har bokat klipptid till tisdag. man kunde boka online. skitsmidigt verkligen, ska ringa i morron o höra om de kan finnas tid för en färgning av utväxt..frissan sa att jag kunde boka en elev för det..
måste ju se lite respektabel ut i skallen när jag ska på galej på lördag..

c yaaa...
Kommentera inlägget här: