yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

jobbat 4 dagar..

Kategori: Allmänt

lördag, trött som en gnu..var på tjejmiddag igårkväll och var inte hemma förräns k 01.30..togg mig lite sovmorgon iallafaall.
har inte gjort många knop idag inte, förflyttade mig till affären gåendes, alltid nåt...sen förpassade jag mig till solstolen jättetfint väder, vindstilla och sol..lite kallt men där jag satt mot husväggen i solen var det underbart..satt i fyra timmar så nu har jag jordens solfrossa..men det kan jag stå ut med...
 
började ju jobba i tisdags efter att ha haft semester sen den 12 mars, tur det var kortvecka för det kändes i kroppen, nästa vecka är det eftermiddag som gäller. måste byta en eftermiddag mot dagtid, den 10 vilken veckodag det nu kan vara?
ska till vårddcentralen och kolla upp ina födelsemärken, de har öppen mottagning mellan 17 och 19, 4 läkare som arbetar. förra gången de hade haft kom det 90 personer.
så då tänkte jag bättre då jobba dagtid o sluta lagom till 16.30 istället för att åka  ifrån o känna sig stressad och sen åka tillbaka o jobba och då få jobba ikapp tiden jag var borta.
 
nu grämer jag mig att jag inte köpte nåt gott att äta tills ikväll..men det skadar inte att jag  håller igen lite..
 
c yaaa...
 
Kommentera inlägget här: