yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

snart iväg

Kategori: Allmänt

laddat inför resan gjorde jag på mina semesterdagar, hade en plan som så många gånger förr om att städa och dona och fixa...
men i vanlig ordning blev det inget gjort, packade det sista ikväll, det första packade jag i morse så...
 
har ju semester en vecka efter vi kommit hem också, och så är det påskhelg med en extra dag ledig annandagpåsk...
 
då ska jag iaf göra iordning sovrummet, har ett nytt överkast som jag köpte på rea i höstas så nu är jag sugen på att fräscha upp det..har köpt 6 vita virkade kuddar och ska köpa en jättesöt gardinkappa när jag kommer hem.
en vit typ i lakansväv med en ca 15 cm bred virkad spets lr vad man ska säga i mitten. får se om det räcker med kappan lr om de blir för kort, då får jag köpa några längder isåfall...
 
men nu jäklar är det en veckas sol som gäller...
 
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: