yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

torsdagen

Kategori: Allmänt

förra inlägget hade ju ett frågetecken efter torsdagen....
ha den kan fyllas på med samtal från polisen...
hon sa att det antagligen läggs ner vem som körde bilen,men hon sa även att de inte kommer undan för det finns annat att ta på för det var ingen nybörjare du hade att göra med...
nej jag har förstått det sa jag...men jag tycker det är för jävligt rent ut sagt att han kommer undan...
visst jag förstår rättsystemmet att fast jag säger det var han, så bara för det kan ju inte mitt ord väga tyngst utan såklart det är bevisningen..men så surt eftersom jag är så tvärsäker, men som sagt det hjälper ju inte...såklart kan man inte slänga ur sig saker hej vilt o få folk fällda...
men eftersom han sagt han har använt sin mammas bil är försäkringsfrågan okej iallafall...
 
c yaaa...
Kommentera inlägget här: